Loader

Proactief service verlenen met SPATIO

Proactief service verlenen met SPATIO

De verwachtingen van klanten rondom Service zijn tegenwoordig hoger dan ooit.
Toch hebben nog veel Servicebedrijven een reactieve houding als het gaat om het verlenen van Service. Eén van de gevolgen hiervan is dat een klein issue kan oplopen tot een groot pijnpunt.
Over het algemeen is het voor een klant aanvaardbaar dat een apparaat/machine onderhoud nodig heeft maar wanneer je wacht tot je klant gefrustreerd is kost het veel tijd om een klant weer tot rust te brengen en kan het gevolg zijn dat een klant zijn heil ergens anders gaat zoeken.

De verwachtingen van klanten rondom Service zijn tegenwoordig hoger dan ooit.

De visie van SPATIO is te komen tot proactieve Service verlening, waarbij het aantal contactmomenten tot een minimum wordt beperkt. De noodzakelijke contactmomenten worden met de automatiseringsoplossingen die SPATIO biedt ingericht naar een proactieve benadering. Dit biedt voordelen voor zowel je klanten als jouw Serviceorganisatie. De klant voelt dat je meedenkt en er bent op de momenten dat het nodig is. De klant bespaart tijd die ze anders hadden moeten besteden aan het in contact komen met jou. Eén van de voordelen voor jouw Serviceorganisatie is dat de waarde van het product of de dienst die je aanbiedt hierdoor toeneemt. Ook kosten de contactmomenten die er zijn met klanten door een proactieve benadering minder tijd. In tijden van grote schaarste aan monteurs is het extra belangrijk je Serviceprocessen verder te optimaliseren. Zo kun je meer doen met dezelfde mensen, terwijl je ook de kwaliteit van je serviceverlening verbeterd.
Een win-win situatie.

Ga ook proactief met je Serviceverlening aan de slag!

Kom in contact voor een demo via onderstaande button.

 

Demo aanvragen