Loader

Field Service-Software

Maak van je Service Planner een Service Manager

Onze software helpt je op verschillende manieren om de planning beter te maken. Dit doen wij bijvoorbeeld door automatisch te plannen, rekening te houden met reistijden, werktijden, enzovoort. Zo word je in plaats van Service Planner een Service Manager.

berkeley-communications-WEDDt-u3q3o-unsplash 1

Krijg grip op je serviceproces

Als Service Manager wil je het liefst werken met een softwarepakket waarmee je het servicesproces van jouw bedrijf zo goed en zo makkelijk mogelijk kunt beheren. Onze software voorziet volledig in deze behoefte en werkt efficiency verhogend, waardoor je serviceopdrachten en facturatieverzoeken sneller en makkelijker kunt afhandelen. Als planner weet je dan ook op elk moment waar je staat en wat je nog moet doen.

Volledig in control via ons SPATIO Backend

Het SPATIO Backend geeft je de mogelijkheid de beschikbare functionaliteiten in te stellen zoals deze het beste bij jouw serviceorganisatie passen.
Zo heb je onder andere een schematisch overzicht van alle werkbonnen, inzicht via het dashboard, kun je checklists beheren en inzien en instellingen rondom automatisch plannen en plannen op competentie aanpassen.

Realtime inzicht met ons grafisch planbord

Met het SPATIO grafisch planbord heb je volledig inzicht in de geplande activiteit en zelfs de mogelijkheid om een tweede scherm onder de planning te realiseren (split screen) om verschillende groepen te managen. Mocht er een activiteit uitvallen, dan geen probleem SPATIO biedt de mogelijkheid om snel te filteren in een omgeving of takenpakket, zodat je snel een vervangende activiteit hebt gevonden. Dat is snel acteren op verandering van de planning.

De kleuren op het planbord zijn gekoppeld aan statussen die volledig instelbaar zijn. Zo heb je altijd een visuele weergave van de werkelijkheid en ben je in staat veranderingen snel te constateren en aan te passen. Heb je elke dag (of in een seizoensperiode) veel werkbonnen dan bieden we de mogelijkheid om dit als een badge geautomatiseerd te plannen met ons SPATIO Backend. Hiertoe heeft SPATIO een volledige automatisch plannen engine ingebouwd die in deze functionaliteit voorziet.

Gebruiksvriendelijke Service App

Met de SPATIO Service App heb je als Service Engineer alle inzichten die je nodig hebt. Je kunt volledig digitaal je service activiteit afhandelen en indien nodig eigen werkbonnen creëren indien er spoedafhandelingen moeten gebeuren. Voor het vastleggen van situaties tijdens het werk is er de mogelijkheid tot het nemen van foto’s en die toe te voegen aan de werkbon. Wil je een checklist vastleggen zodat je deze kunt afvinken op de service bon, dan is deze mogelijkheid volledig aanwezig en kan de checklist direct aan de klant gemaild worden, zodra hij de werkbon heeft getekend. Een snelle en efficiënte digitale afhandeling dus waardoor papierwerk verleden tijd is.

Zo maakt SPATIO jouw werk gemakkelijker, waardoor het makkelijker is om de beste service te leveren en dus bij te dragen aan klanttevredenheid.

Ontdek hoe Spatio werkt

Benieuwd wat SPATIO voor jouw organisatie kan betekenen? We demonstreren onze oplossingen graag in een (online) demo.
Stel ons al je vragen, we denken graag met je mee. Een demo is geheel vrijblijvend.